Thursday, August 7, 2014

NAK CLEAN UP ALL DA SAWANG

Ollaaaaa !!!!

 
hallu there, im back in track...
waww.. just nice...
sebelum ni kan I ade update pasal the useless me....
but nowww.. I no more the same person.. lallala
I already got a permanent job... even though  x la se gah member2 aq.. tp boleh laaa ..huk huk..
.......syukurrr....
 
for the love matter..
I finally found a really nice guy (pada aq la)
bile hujan.. die x halang dgn tgn die.. tp kitowang redah  bersame2.. so cuwettt..
bile shopping.. die bwk beg aq... (tp kejap je... last2 aq bwk sndiri.. hukhuk)
bile makan plak... mmg ade suap2.. tp aku je y bnyk suap die.. hak hak..
die??? x sempat suap.. makanan die da abisss.. acanoo???
ehemmm
ok2.. yeee.. awk selalu suap sy kan syg??
all in all I am sure he's the right one..
...hummm (thinking)...
yapp.. sure.. he's the one....
soo.. nak kne lompat la kan sebab da jumpe hero yang bole wat sume y aku penah angan2 kan...
hak hak...
oke2..
I loveeee u asnawi..
(sambil lompat2 katak)
 
you will stop when you meet someone that appreciate you the most..
yes.. he appreciate me most...
yes.. he will find time to comfort me when its needed to..
he's hot tempered.. but.. in same time really gentle....
........................
hoi2.. sudah2 ..
law bia.. sampai esok pon x sudah lg.. lalallala
 
oke.. sawang da bersih...
time 2 work.. lallalala...
 
adiossaa chillox...
 
 

0 comments:

Post a Comment